بیمار بیماری های کلیه با جمع آوری مایع در ریه چقدر می دیالیز کمک به آن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"پدر من در کم شده است فقط با یک دکتر کلیه خود را به خوبی کار نمی کند و نوعی از مایع پیشنهاد جمع آوری شده است در ریه های خود. پس از آن درست است؟ و در حال حاضر دکتر توصیه او را به انجام دیالیز تا چه مقدار از آن مثبت می تواند به او کمک کند؟ "در واقع، مایع در ریه را می توان با دلایل بسیاری باعث اما در بیماری های کلیوی از آن است که به طور عمده توسط اختلال کلیوی ایجاد می شود، بعد به ما اجازه دهید برخی از جزئیات در مورد آن را ببینید.

چرا بیماری کلیوی بیمار اند مایع در ریه جمع شده؟

یکی از عملکردهای اصلی کلیه است برای پاک کردن خون با استخراج مایع از آن و پس از آن خلاصی آن را خاموش در قالب ادرار. همچنین در تنظیم سدیم سطح (نمک)، بیش از آن است که از طریق ادرار حذف دخالت دارند. بیش از حد سدیم در بدن می تواند احتباس مایعات (ادم) در هر بخشی از بدن از جمله ریه ها شود. با شروع مشکلات کلیه، از بین بردن زائد از خون و همچنین کنترل سطح سدیم در به کنار گذاشته. همه این می تواند به توسعه از مایع در ریه ها کمک می کند.

چقدر می تواند کمک دیالیزی برای تخلیه مایع جمع آوری شده در ریه؟

همانطور که در بالا مایع در ریه ذکر شده است توسط اختلال کلیوی ناشی بنابراین اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید برخی از درمان با می توانید کلیه کمک به تخلیه مایع اضافی را پیدا کنید. و دیالیز درمان برگیرنده که می تواند این اهداف، با عمل تخلیه مواد زائد و مایع اضافی از بدن رسیدن به.

به جز دیالیز شما همچنین می توانید پیوند و پزشکی گیاه چینی را انتخاب کنید به جای دیالیز، هر دو آنها را می توانید مشکلات کلیوی از ریشه آن را حل کند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز و یا سوالات دیگر در مورد دیالیز، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: دیالیز، بیماری های کلیوی، چقدر می تواند کمک با مایع در ریه دیالیزی ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: